80 ansatte pr. 31 december 2019 |
|
Et af få landsdækkende billetterings- og rejseplanlægningssystemer
|
|
Rejsekort NPS-score er fordoblet fra 6 til 12 point fra 2018-2019. Rejseplanens NPS-score ligger højt med 32 point i 2019 |
|
Rejsekorts oppetid 2019: >99,9%. Rejseplanens oppetid 2019: >99,9% |
|
Der blev med Rejsekort foretaget mere end 140 mio. rejser, som genererede en omsætning på omkring 4,24 mia. kr. inkl. salg af enkeltbilletter for trafikvirksomhederne. |
|
Der blev dagligt slået 1,2 mio. rejser op på Rejseplanen i 2019 |
|
8 mobilitetsformer findes på Rejseplanen (bus, tog, metro, letbane, indenrigsfly, bycykler, bybiler og samkørsel) |
|
18.876 blå check ind og check ud-standere findes på landsplan |
|
+70% af opslagene på Rejseplanen foretages via smartphones |
|
Rejsekort Kundecenter modtager omkring 1.915 telefoniske henvendelser dagligt |